Sabtu, 20 April 2013

NOVEL : GADUH - GADUH SAYANG

hye, para readers sekalian .. lma sudah fatin x buad entry , so hari nie dapat jugak nak buwat entry . entry kita hari ialah GADUH - GADUH SAYANG . untuk pengetahuan para readers fatin x tahu jln cerita dye cam na .. fatin x beli pown novel nie , just bca sinopsis dari internet sajaa .. nak tau sinopsis dye , jum2 ..

novel gaduh - gaduh sayang

SINOPSIS :

Papa nak jodohkan aku dengan anak kawan dia? Aku baru putus cinta dengan Aiman. Aku tak nak di kecewakan lagi. Baik aku menyamar jadi gemuk masa jumpa lelaki tu. Lepas tu mekap tebal-tebal dan pakai cermin mata. Bila dia nampak aku buruk, mesti dia tak jadi nak kahwin dengan aku.” Syazana memasang tekad.

“Demi menyelamatkan syarikat papa, aku terpaksa berkorban untuk dijodohkan dengan perempuan yang aku tak kenal. Aku redha walau aku masih teringatkan Qistina. Tapi aku nak perempuan tu terima aku seadanya. Bukan sebab aku handsome. Apa kata aku pakai gigi palsu besar, berperut buncit, berjambang dan botak tengah kepala.” Rafiqi merancang. Kalau sudah jodoh, akhirnya kahwin juga.

Selepas kahwin, Rafiqi duduk sebelah rumah Syazana. Tidak mahu jatuh cinta kononnya. Apabila Syazana bosan, dia selalu datang rumah Rafiqi. Menonton televisyen sama-sama, main game PS sama-sama, makan sama-sama... Tapi ada sahaja yang membuatkan mereka bergaduh. Sudah gaduh, baik semula. Sudah baik, bergaduh semula.

Hai... entah sampai bilalah hubungan mereka bertahan. :


nak tau cerita selanjutnya .. jum ramai2 p beli .. :)


p/s : maap klu sinopsis yng diberi  tidak betul , fatin cuma copy paste shja..:)


SELAMAT MEMBELI
SELAMAT MEMBACA
:D

2 ulasan: