Isnin, 4 Mac 2013

CERITA KITA

apa khabar ?? sihat ?? alhamdulilah ...ok, terus kepada tajuk , entry hari nie ta da la menarik sangat .. harap para reader sudi membaca ....


cerita kita


CERITA KITA. yang akan ditayangkan di pawagam 7 MAC 2013


Filem Cerita Kita sebuah filem bergene romantik drama yang bakal menemui anda semua pada 7 Mac 2013 ini. Filem yang santai sentuhan pengarah berbakat Pierre Andre ini menampilkan pelakon hebat seperti Yana Samsudin, Pekin Ibrahim dan Fezrul Khan.





SINOPSIS:

Filem Cerita Kita berkisar tentang kehidupan Kamal yang dulunya pencuci kereta, kini berubah atas nasihat Ika, gadis yang dicintai Kamal dalam diam. Kerana terlalu sayangkan Ika, Kamal sanggup mengambil risiko dengan meminjam ceti haram untuk membuka sebuah kedai burger tanpa pengetahuan Ika.
“Ika(Yana Samsudin) yang pada awalnya berasa selesa dengan Kamal(Pekin Ibrahim) mula melupakan Kamal setelah pertemuan pertamanya dengan jejaka kaya bernama Malik(Fezrul Khan). Kamal yang melihat perubahan Ika mula merasa sedih  dan kecil hati, Kamal cuba menasihati Ika supaya jangan terlalu rapat dengan Malik kerana Malik suami orang. Ika mula merasa sangsi dan berfikir bahawa kamal sengaja mereka cerita.”



YANA SAMSUDIN


"KALAU AWAK TANYA DALAM DUNIA NI APA YANG SAYA NAK SAYA AKAN CAKAP SAYA NAK AWAK "



jom pakat2 p pawagam berdekatan
 7 MAC 2013 ni ..
DON'T FORGOT

"CERITA KITA"
p/s : nak tau lgi cari kat PAK CIK GOOGLE..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan